LED Екрани

Коли ви приймете рішення замовити LED екран для реклами вашого бізнесу, то точно не прогадаєте з вибором, адже даний
вид зовнішньої реклами міцно зайняв своє місце у сфері маркетингу. Світлодіоди легко передають візуальне повідомлення на екрані,
а потенційному клієнту буде важко не звернути увагу на яскраво подану інформацію, що зустріне його на шляху.

Які завдання вирішує зовнішня реклама?

01
ПРИВЕРТАННЯ УВАГИ:

Основна ціль зовнішньої реклами — це увага потенційного клієнта. Яскраві та виразні дизайнерські рішення допомагають успішно рекламувати ваш бізнес.

02
ЗАЛУЧЕННЯ НОВОЇ АУДИТОРІЇ

Зовнішня реклама допомагає залучати нових клієнтів та напряму інформувати споживачів про рекламований товар.

03
ЗБІЛЬШЕННЯ ДОХОДІВ ДЛЯ БІЗНЕСУ

Правильна зовнішня реклама дозволяє бізнесу миттєво розвиватися, що сприяє швидкому зросту компанії та зросту її доходів.

04
ВПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ

Поширення бренду та його впізнаваності дозволяє дивитися у далеке майбутнє вашого проєкту.

Наші роботи

Шлях від завдання до результату

01
Консультація
Початок стрімкого росту бізнесу
розпочинається з консультації
та розуміння вашого проєкту.
02
Концепція
Професіонали розробляють
індивідуальний концепт-план,
що відповідає вашому запиту.
03
Реалізація
Ефективно втілюємо ваш
задум в життя.
04
Результат
Стежимо за результатом
та зростанням вашого бізнесу
завдяки нашій рекламній роботі.

Нам довіряють

Що кажуть про нас

Рекламна агенція “Absolute”

- це про вирішення задач

10 років 

досвіду

“Absolute” впевнено розвивається
на рекламному ринку вже
упродовж 10 років.

300+
проектів

Замість нас говорить наш досвід!
Понад 300 успішних проєктів,
які були реалізовані за ці роки.

95% задоволених
клієнтів

Показник у 95% задоволених
клієнтів — зайвий раз підтверджує
наш статус та вміння правильно
працювати з клієнтами.

ВЕЛИКИЙ ВИБІР
РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ

Наша компанія пропонує величезний набір рекламних послуг для вашого бізнесу. Ми надаємо послуги з вироблення всіх найбільш популярних рекламних послуг в Житомирі.

Про компанію

“Absolute” – це успіх! Ми провідна рекламна агенція, яка за понад 10 років
змогла успішно реалізувати величезну кількість різноманітних проєктів,
а також отримати за цей час понад 95% позитивних відгуків
про свою роботу на рекламному ринку України.

Ми підберемо для вас найбільш відповідне рішення
Шпаківський ВладиславCпіввласник
Горбатюк
Юрій
Співвласник

Поширені запитання

Технічні вимоги для цифрового та офсетного друку

Файли приймаються у форматах TIFF, PDF, PSD, EPS, CDR, AI
Не приймаються: GIF, BMP, PICT, DOC, XLS та ін.

Розмір макета
Макет повинен бути зроблений із припуском по 2 мм із кожного боку. Важлива інформація повинна розташовуватись не ближче 5 мм до краю макета, з урахуванням припуску. Усі елементи “навиліт” (фото або фоновий малюнок) повинні займати всю площу макета. 

Наприклад:
Дообрізний формат візитки: 54х94 мм, післяобрізний розмір буде 50х90 мм;

Мінімальний розмір самоклейки для ручної порізки – 40*40 мм

Загальні вимоги до файлу
Всі шари зведені
Не містять ефектів
Не містять альфа каналів
Не містять посилань на вбудовані зображення (для формату CDR, AI та EPS)
Колірна модель – CMYK

TIF – файл
Всі шари зведені у Фон/Background
Не містить альфа каналів
Не містить стиснень
Колірна модель – CMYK

PDF – файл
PDF версія не нижче 1.5
Не містить прозорості
Не містить градієнтної заливки
Всі шрифти в кривих
Не містить міток різів та інших недрукованих об’єктів
Колірна модель CMYK
crop, trim та media box повинні бути задані одного розміру

CDR
Не містить ефектів
Всі шрифти в кривих
Не містить посилань на вбудовані зображення
Не містить градієнтної заливки
Не містить Clipping Mask, PowerClip
Не повинно бути заблокованих або прихованих елементів та шарів
Колірна модель CMYK
Заборонено задавати фон сторінки через властивості документа (Options / Document / Background)
Картинки повинні бути не прилінковані (link), а впроваджені (place) у файл
Положення абрису “зовні” або “всередині” неприпустимо

AI та EPS – файл
Не містить ефектів
Всі шрифти в кривих
Не містить посилань на вбудовані зображення
Не містить градієнтної заливки
Не містить Clipping Mask
Не повинно бути заблокованих або прихованих елементів та шарів
Колірна модель CMYK
Заборонено задавати фон сторінки через властивості документа (Options / Document / Background)
Картинки повинні бути не прилінковані (link), а впроваджені (place) у файл
Положення абрису “зовні” або “всередині” неприпустимо

Роздільна здатність
Оптимальна роздільна здатність для офсетного друку – 300 dpi

Колір
CMYK або градації сірого, 8 біт/канал
Мінімальна колірність 20%
Максимальна колірність 300%
Колірний профіль не вбудовувати

Насичений чорний (для великих заливок та тексту більший за 36pt) С-50 M-50 Y-50 K-100
Дрібний текст С-0 M-0 Y-0 K-100

Розмір шрифту
Розмір шрифту для друку на світлому фоні не менше 5 пт.
Розмір шрифту для друку на темному фоні не менше ніж 6 пт.
Мінімальна товщина ліній 0,2мм.

Поширені помилки
Не склеєні в один шар растрові зображення;
Шрифти, які використовуються в макеті, не переведені в криві;
Зображення у колірному режимі RGB;
Неправильна роздільна здатність растрових зображень (занадто маленька або занадто велика);
Відсутність вильотів під обріз або неправильні вильоти, обрізи, позиціонування не в центрі;
Використання ефектів та прозорості в Adobe Illustrator та CorelDraw;
Дрібний шрифт надано в растрових зображеннях (погано читається);
Усі важливі елементи (логотипи, текст та ін.) повинні бути не ближче ніж 5 мм від краю обрізного формату.

Шаблони
Буклет A4 з двома фальцями
Візитка 54-94
Єврофлаєр 214-103
Календар 104-74
Календар Будиночок
Технічні вимоги для широкоформатного друку

Розмір макета має бути 1:1

Для замовлень з порізкою у розмір, макет має бути зроблений із припуском по 2 мм з кожного боку.
Для комплектів необхідно макети вантажити архівом (кожен макет подається окремим файлом).

Важлива інформація повинна бути не ближче 5 мм від краю готового виробу.
Файли не повинні містити міток різу, хрестів суміщення, шкал та будь-яких інших елементів.

Для банерів з люверсами – всі важливі елементи повинні бути не ближче ніж 5 см від краю готового виробу.
Для банерів з кишенями – всі важливі елементи повинні бути не ближче ніж 10 см від краю готового виробу.
Для замовлень із трафаретом має бути надана лінія різу по периметру макета, обов’язково наявність коментаря.

TIF – файл
Стиснення LZW

Роздільна здатність для друку, за якістю:
720dpi : 75-120 px/inch;
УФ : 150 px/inch;
1440 Фото: 150 px/inch

* для дрібних деталей макет подавати у векторі
обов’язково наявність коментаря в замовленні “у макеті дрібні елементи”

Файли приймаються у форматах: TIFF, PDF, PSD, EPS, CDR, AI
Не приймаються: GIF, BMP, PICT, DOC, XLS та ін.

Загальні вимоги до файлу
Колірна модель – CMYK
Всі шари зведені
Не містять альфа каналів
Шрифти у кривих
Усі ефекти растровані
Не містять заблокованих елементів
Не містять посилань на вбудовані зображення (для формату CDR, AI та EPS)
Білі (світлі) поля з усіх боків файлу – зробіть обведення в 1 піксель із заливкою по (0.0.0.20);
Макет не повинен виходити за монтажну область

PDF – файл
PDF версія не нижче 1.5
Не містить прозорості
Не містить градієнтної заливки
Не містить Clipping Mask, PowerClip
Растрові зображення не містять стиснення
Всі шрифти в кривих
Кількість векторних об’єктів у макеті не повинна перевищувати 1000 елементів
Картинки повинні бути не прилінковані (link), а впроваджені (place) у файл
Не містить міток різів та інших недрукованих об’єктів
Колірна модель CMYK

CDR, AI и EPS – файл
Не містить ефектів
Всі шрифти в кривих
Кількість векторних об’єктів у макеті не повинна перевищувати 1000 елементів
Не містить посилань на вбудовані зображення
Не містить ole-об’єкт
Не містить градієнтної заливки
Не містить Clipping Mask, PowerClip
Колірна модель CMYK
Заборонено задавати фон сторінки через властивості документа (Options / Document / Background)
Картинки повинні бути не прилінковані (link), а впроваджені (place) у файл
Положення абрису “зовні” або “всередині” неприпустимо
Макет має бути не більше 8 метрів по довгій стороні

TIF – файл
Стиснення LZW

Поширені помилки
Зображення у колірному режимі RGB;
Неправильна роздільна здатність для вибраної якості друку;
Неправильна роздільна здатність растрових зображень (занадто маленька або занадто велика), роздільна здатність зображень повинна відповідати вибраній якості друку.
Відсутність відступів для постробіт;
Не відповідність нестандартних постробіт технічним вимогам;
Дуже дрібний текст оформлений на низьку якість.

Які види реклами ви надаєте?

“Absolute” надає широкий спектр рекламних послуг в Житомирі. Ми готові надати послуги, що стосуються таких видів реклами як: зовнішня реклама, широкоформатний друк, поліграфічні послуги, рекламні вивіски, сувенірна продукція та інші послуги що стосуються дизайну.

Яка інформація потрібна від мене для замовлення рекламних послуг?

Якщо ви хочете замовити рекламні послуги в компанії “Absolute”, то для цього вам необхідно тільки зв’язатися з нашим менеджером, якому ви зможете описати ваш концепт та повідомити всю необхідну інформацію.

Чи має "Absolute" досвід у роботі з зовнішньою рекламою?

“Absolute” знаходиться на ринку вже більш як 10 років і має у своєму доробку широкий досвід зі встановлення зовнішньої реклами в Житомирі.

Як замовити рекламну продукцію у компанії "Absolute"?

Для того, щоб замовити рекламу в нашій компанії достатньо зробити кілька простих кроків:

  • Звернутися до нас за безкоштовною консультацією;
  • Описати нашому менеджеру ваше бачення реклами;
  • Стежити за реалізацією рекламного рішення;
  • Отримати позитивний результат для вашого бізнесу.
Купити рекламну продукцію напевно дуже дорого?

“Absolute” встановлює низькі ціни на рекламну продукцію, враховує ваші потреби та індивідуально підходить до кожного клієнта.

Мені потрібна допомога в розробці рекламної стратегії для мого бізнесу,
зможете допомогти?

Компанія “Absolute” легко допоможе з рекламною стратегією та з великим задоволенням надасть вам допомогу у її розробці.

Чи можу я побачити приклади ваших робіт?

Так! “Absolute” легко може надати своє портфоліо для вас та показати приклади рекламних робіт які ми успішно розробили для інших компаній.